skola

första dagen i skolan efter lovet och jag kan ju säga att det känns sådär.
va inte direkt med på lektionerna eftersom att det inte blev så jättemycket sömn inatt
men jag får skylla mig själv lite där :P sov iaf i blge och det var meningen att vi skulle lägga oss i tid så vi skulle orka upp idag men så blev det inte. först såg ju på 300 och den var väl sådär. sen så skulle vi se parodin på den så den var väl klar vid halv 2. då sa vi att vi skulle sova och vi försökte verkligen men ingen av oss va speciellt trött så vi myste istället :) klockan blev väl sisådär 3 halv 4 innan vi somnade och det kändes när klockan ringer kvart i 7 :P men det gör ingenting för mig :) jag hade det mysigt iallafall och det är ju huvudsaken ;)

sovmorgon imorrn har jag oxå, börjar 12 och slutar 20 över 2 tror jag :) så det blir skönt :D

ikväll ska jag nog dra på gympa. ska försöka göra så gott jag kan med min träningsvärk :P
men det blir nog att ta det lilla lugna för jag har lite ont i halsen och det tycker jag inte om :(

nej nu har jag inget mer att skriva :P
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0