19/7

sitter i Rista och är helt själv. är faktiskt ganska skönt, kan sitta och fundera på allt mellan himmel och jord, låta tankarna flyga iväg en stund.
måste säga att jag mådde mycket bättre efter att jag pratade med honom i lördags. det är bara jag som håller på och får för mig massa konstiga saker. men jag är lite känslig just nu så det blir lätt fel. men får hoppas på att det blir bättre snart :) älskar ju honom av hela mitt hjärta<3

idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska väl börja dra mig hemåt snart och visa upp mig, har ju inte sovit hemma sen i onsdags:P

just ja, kan ju berätta lite om hur det var i Vansbro!

På torsdagen var jag själv hemma och var hundvakt eftersom syrran jobbade till 8. när hon kom hem så kom mats och hämtade oss för vi skulle ner på Selins och äta.
Efter det tog vi en promenad och hämtade vovven sen gick vi hem. såg på lite tv och myste lite :)

På fredagen var vi och badade och hade det skönt :) åkte till dala-järna och hämtade thaimat som var ganska god! sen på kvällen kom anders hem och vi hade ju nån som tog hand om hunden så vi bestämde oss för att gå ner på selins och ta någonting att dricka. Väl nere där så träffade vi på Bejjan! längesen vi sågs bruden! när dm stängde gick vi hem till Bejjan en stund och pratade lite. Vi bestämde att vi skulle komma hem dit någongång och bada i barnpoolen hon har på gården :) lät som en bra idé! Vid halv 2 gick vi hem mot grönalid och där låg anders och charlie och sov så sött :)

Och på lördagen åkte vi en vända till en strand och kikade lite. sen var det dags för mig att dra mig hemåt.
Tack syster för dom underbara dagarna :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0