28/7

idag ska jag träffa mina underbara vänner: Bella, Malin och Sara :)  
vi ska börja planera lite var vi ska åka nånstans innan skolan börjar :)
får se vad vi kommer fram till! blir nog bra iallafall!

sitter just nu och käkar frukost och efter det ska jag ut och lägga mig i solen! (: känns att det behövs;)

och på fredag ska jag åka till fredriksberg och kolla på folkrace! min pappa ska köra, och några till från mockfjärd! Var meningen att vi skulle ha stuga men vi avbokade den. lite skönt tycker jag för det hade varit jag som hade fått lov att städa TIDIGT på lördag morgon :S det var inte så lockande. Men det är jävligt kul att vara där och mysa i stugan och bara ha det bra! men nästa år kanske :)

nej nu ska jag göra min iordning för soolen väntar på mig :D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0