:)

ringde ett samtal för att säga godnatt, men nu sitter jag här istället och kollar på min älskling som sover så sött :) det ser ut som att han drömmer något fint och jag hoppas att det är om mig han drömmer :)
det ser riktigt skönt ut oxå men riktigt så trött är jag inte än så jag sitter här ett tag till. 


jag kan ju passa på att berätta att jag mår så otroligt bra just nu så det kan ni inte förstå.
Jag har nog hittat världens underbaraste och finaste och bästa pojkvän någonsin! 
har aldrig känt mig så omtyckt av någon förut som jag gör nu och det får mig att må så bra.
Och det känns som att han är den rätte för mig :) 
Så Niklas Persson, du är det bästa som någonsin har hänt mig.
jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0