sommar och sol

igår va min syster här! det var meningen att vi skulle åka till sången och bada men vädret tillät inte det så vi hittade på massa annat :) Vi spelade minigolf och jag lät henne vinna för jag vet hur det låter annars ;) Sen åkte vi till högbergsdammen och tog ett dopp för jag höll på att flyta bort av värmen! åkte hem och hämtade pengar för att köpa glass :) trodde inte mina öron när Therese skulle ha en bägare med TRE kulor?! jag orkar en kula och hon som är så liten ska ha 3? ja hon klämde i sig det iaf, duktigt :) sen bar det hemåt.

Ska åka till henne imorgon och vara där till på lördag tror jag :) vi ska gå på selins och äta och dricka gott :) ska bli så trevligt att äntligen få komma dit!

idag vet jag inte vad som händer, det visar sig väl.

N<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0