torsdag

torsdag idag och det betyder att jag ska åka hemåt idag. känns lite sådär men det blir väl skönt när man väl kommer hem! för imorgon ska jag och mamma åka till fredriksberg och kolla på folkrace :D längesen nu faktikst så det ska bli kul!

imorse så vaknade jag av en riktigt smäll och jag insåg direkt att det åskade så jag kollade på klockan och den var bara 7!! men det var bara att gå upp och slå av allting. gick upp och där hittade jag Pricken :) så jag tog ner honom och la honom bredvid mig i sängen sen somnade vi och vaknade vid 10 :) riktigt skönt och mysigt ;)

håller just nu på att städa här så det är fint när Camilla, Amanda och Perra kommer hem:) ska sätta på diskmaskinen och så ska jag dammsuga, sen är det nog klart tror jag. bädda måste jag oxå göra. sen när allt är klart så väntar en lååång dusch :))) det är jag värd efter alt slit :P sen får vi se vad dagen bjuder på!

nej nu ska jag fortsätta!
see yah!

pusspuss
Niklas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0