helgen

har varit helt underbar! har varit i Tansen hela helgen med Niklas, hans mormor och morfar :) kan inte beskriva hur skönt det har varit att få komma bort från verkligheten. Tim och Madde var där på fredagen och lite på lördagen sen åkte dom hem.

På fredagen tog vi båten och åkte ut och fiskade och jag fick faktiskt fisk! är ganska stolt över mig själv! kom hem runt 12 och spelade lite poker. Niklas gick och la sig typ direkt och inte långt efter det så låg jag där bredvid honom och myste =)

På lördagen åkte vi ner till Mockfjärd och gick på Mockfjärdsdagen en sväng, fick träffa min underbara syster och hennes lilla skithund oxå :) trevligt trevligt! åkte sedan upp till Tansen igen och grillade lite och på kvällen så skulle vi basta och det var hur skönt som helst! har nog aldrig svettats så mycket som jag gjorde då alltså! tror det var ungefär 70 grader inne där och då var det verkligen jätteskönt att slänga sig i sjön :) När vi var klara så satt jag inne i bastun och tittade ut mot sjön och det var så fint och så lugnt. När vi var klara så gick vi hem och sov.

Och idag så har vi inte gjort så mycket eftersom att vädret inte var det bästa. Vi spelade lite Skip-Bo och grillade sen åkte vi hem.

Så har min helg sett ut och jag har mått sååå bra :) tack alla!

Niklas Persson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0