måndag igen

har precis kommit till jobbet och ska börja på min sista vecka, slutar på torsdag eftersom att det är midsommar på fredag. 

har inte skrivit på ett tag men jag har ingen lust att blogga nu för tiden heller men det kommer ett inlägg lite då och då. Igår fick jag order att jag måste blogga nu så att Niklas har någonting att läsa sen när han får tillbaka sitt internet.

Helgen har jag tillbringat i Tansen med Niklas och hans mormor och morfar. Lina Simon och Josephine var med på fredagkväll oxå. Vi spelade Wall Street och hade skitkul! Vid 1 nångång tror jag att dom åkte hem. Då var det sängen som gällde för min del :)
Vädret var väl inte det bästa men det var uppehåll för det mesta.

Midsommar på fredag och jag vet inte vart jag ska vara än, det lutar faktiskt åt Tansen:) men vi får se hur det blir med det :)

nej nu ska jag kika fb sen ska jag jobba lite då.

pusspuss

NIKLAS PERSSON<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0