2/3

idag fyller Jonna 18 år och jag säger grattis till henne för 3:e gången nu :)

vet inte vad som händer idag, kanske ska vara med Lina men jag vet inte om hon kommer hit eller hur hon gör. Jag har då ingen skjuts nånstans och det suger lite faktiskt. Men jag får väl röra lite på mig:) Funderar på att åka på kickboxning ikväll och köra gärnet! men jag vill ha någon med mig så jag ska höra runt lite.

ja och det här lovet kommer bestå av saknad.. Niklas åkte nämligen till Hallsberg och jobbade igår. Han kommer hem på fredag eller söndag, han vet inte än. kände bara att jag ville gråta när han ringde och sa att han skulle åka och jobba redan samma kväll. träffade honom senast i fredags och mindre än 5 minuter igår så jag kommer dö av längtan nu alltså!! Men för att inte tänka på det för mycket så ska jag hitta på massa saker att göra:) men tänk vad glad jag kommer att vara när jag får träffa honom! min baby :) <3

är faktiskt lite sugen på att åka pulka:P har inte gjort det på nått år tror jag och det är illa :S vill åka skoter oxå :P
nej nu ska jag fortsätta kolla på datorn sen ska jag ringa Lina om hon inte svarar på mitt sms snart :)

puss på er!

N<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0