dålig fantasi

som ni kanske märkte i dom senaste inläggen så var det Niklas Persson som tog tag i mitt bloggande och det var ju bra :)
ska fösöka att komma igång igen men jag har vissa perioder där jag inte alls kan skriva och vissa där det inte går att sluta. men jag ska försöka :)

ikväll blir det iaf träning och det behövs kan jag lova! Måste röra på mig nu..
sen kommer Niklas hit och ska sova här :) börjar 12 imorrn så vi tar en sovmorgon och sen drar vi på kupolen en sväng tror jag. inte ofta han vill dit men nu är det han som ska ha en keps så =)


sitter och skriver berättelse och jag har kört fast totalt! och den ska vara inne imorgon :S får se om jag hinner klart idag.

Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0