helg och dålig uppdatering

jaja jag vet men jag har verkligen inte haft någonting att skriva och det har jag inte nu heller men jag måste ju skriva några rader. eller hur:)

bor hos Niklas nu den här veckan :) and it feels good :D
jag mår så himla bra när jag är med honom! :)

kan ju säga att han har lagat mat till mig :) mästerkocken som bara kan fritera och steka (Y) men det smakar bra iallafall :)

puss<3
Niklas <3




Cha Cha "Perssonboy" Det är persson om ni inte visste ?=) här alla godingar =) Ja idag har jag bowlat och kekat tacos... Vart inte "Skaldjursplatå" =/ Men men va ska man göra?  Jo idag så såg jag en sådan jätte mega hockey-b*g... Hans stjärt puta så iniåh-vete, fattar bara inte va dom har för problem ibland =D. Jo såklart så pajja jag fingret, stuka de på typ 100 ställen, sen kom de 3 ambulanser och 4-5 polacker och fråga va som hände, ja bah "typ vadå? va säger du? jag halka bara!! Jag bah: Säg vem de fucking va som smörjde in banan." Polacker dom fatta nada zero nothing, de enda dom fråga va om de växte blåbär här. Jag svara vadå blåbbär, de enda du hitte nu ä la harklutte å varggödning. Just fan drack ÖLLL också =) sjujäla göttans hä va då efter böwling å ambulans plus polacker, skulle vilja träffa sådan arter vareviga gång ja ska te mig en ÖLLL =)

MÅSTE TILLÄGGA ATT VICTORIA EHRILNG ÄR EN SJULÄLA BRUD TE Å VA SÅ HET SÅ MAN KAN STEKA BACON OCH ÄGG PÅ NA<33333

Nej nu är jag pömsig, ska krypa till kojs och hoppas på att mor min kommer med välling snart, nattinatti sötnötar.

Persson: over'n'out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0