onsdag

nu är det bara torsdag och fredag i skolan sen är det äntligen helg! vet inte vad jag ska göra men det visar sig väl. 
har satans ont i benen oxå. hade ju som sagt fotbollsträning igår och det känns idag kan jag lova! Först sprang vi 5 km som uppvärmning sen blev det snöfotboll och snörugby! skitkul verkligen :D känns som att det finns ett litet hopp om att det kommer bli ett lag till sommarn iallafall :) hoppas verkligen på det! är så taggad på att spela fotboll nu så det är inte sant! nog om det.

skolan idag gick rätt hyfsat. gjorde klart mitt nationella prov i matte så nu är det bara att vänta och se hur många poäng jag fick! vet att jag får ett klart G iaf och det känns så bra! nu tänker ni säkert att ett G är väl lätt att fixa men jag har haft svårt med matte sen jag började högstadiet. kanske berodde på läraren jag vet inte. men jag är stolt över mig själv nu att jag har tagit mig igenom matten! :)

Imorgon blir det att vara i Kvarnsveden hela dagen och jag kan ju säga att jag inte är det minsta sugen på att vara där. Fredagen blir oxå spenderad där :( men det är bara att bita ihop!

nej nu ska jag bege mig :)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0