onsdag

sitter i Rista och ska snart se på sista sagan om ringen :) sen blir det att sova här inatt igen :)

Livet är på topp just nu! Mår så himla bra och jag trivs verkligen med mig själv! ville bara säga det :D
fick en lektion av Mikaela idag på matten hur det är att vara bipolär och var det innebär! ganska intressant faktikst. jag tror inte att jag skulle klara av att leva med den sjukdomen, men det kan hon och hon verkar må bra av det när hon är manisk!

imorgon ska jag till kvarnsveden och jobba och jag är inte alls sugen på det. men det måste göras och jag hoppas verkligen att Madde kommer imorrn oxå för jag vill inte jobba själv igen.. det är ganska tråkigt att inte ha någon att prata lite skit med. Hoppas på det bästa :)

nej det var allt för den här gången :)
hade
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0