tisdag

ska snart cykla mot bussen och det ser jag verkligen inte fram emot. ska köra med Sören idag och sen ska jag ha svenska. känns som en ganska ovärd lektion men vad ska man göra? jag tycker att det känns fel att vara hemma från den lektionen oxå så det är lika bra att offra sig och åka dit.

Ikväll är det träning och jag hoppas att det blir kul, men det jag hoppas mest på är att vi får en tränare snart så man kan köra igång på riktigt. just nu känns det som att man får göra vad man vill på träningarna och så ska det inte va! men vi får väl se.

på måndag fyller min älskling år :) undra vad man kan köpa till honom då? några tips? om ni har det så hör av er :)
har några grejer som jag funderar på men jag vet inte när han ska få vad eftersom att han tar studenten oxå =) vi får se vad han får på måndag :)

nej nu ska jag fixa det sista sen bär det av mot bussen.
pusspuss<3

NIKLAS<3

Kommentarer
Postat av: Rista

En fyrhjuling som hans far kan låna

2010-05-11 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0