tisdag

och imorgon kommer mamma och pappa hem, säkert jättebruna och fina! inte avensjuk alls! hade varit skönt att varit i värmen nu kan jag tala om :) men det blir väl min tur nångång får jag hoppas! måste ju städa och göra det fint innan de kommer hem! annars kan jag ju be Niklas lite snällt och dammsuga imorgon :)
men det gick ju inte så bra idag när jag försökte få honom att plocka ur diskmaskinen, såg att lappen låg under tidningen som han hade bläddrat i.
Då måste han väl ha sett min lilla lapp tycker man! men nej da! så jag får väl ta tag i det sen oxå. mycket jag ska göra idag.
skulle ha lagat mat, gått ut och gå, plocka ur disken, städa plugga men jag vet inte om tiden räcker till. Sen får vi ju se när mannen som bor här med mig behagar att komma hem. får väl se hur den här dagen slutar.

men nästa vecka är det lov! underbart! och på söndag är det klassfest i Lindan! :D:D kanoners:)

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0