.

känner mig väldigt deppig. beror nog mestadels på att jag är trött, har ont i benen, har ingenting att göra, saknar Honom (redan), ja nu har jag nog fått med allt. men nu jag ska skriva lite om hur jag känner. :)

vet ni vad min största önskan är nu?
nej det vet ni troligen inte men det är att jag fick bo med det Finaste jag har i en egen lägenhet så jag fick ha Honom i närheten. För nu när jag ska sova själv så är det ganska omöjligt om jag ska vara ärlig. det saknas någon i sängen, han som alltid ska ligga tätt intill och hålla om mig. Känner mig så otroligt trygg med hans armar runt mig. När jag är själv så saknar jag honom hela tiden! Och jag kan säga er att det går inte en minut utan att jag tänker på honom, han är i mina tankar dygnet runt! Och när våra läppar möts så är jag verkligen i himmelriket, det går inte att förklara känslan som jag får, känner mig bara så lycklig och de tankar som snurrar runt i huvudet är bara happy thoughts :) är det det här som är kärlek? isåfall är det bästa som finns och jag kan aldrig få nog av det! jag är så otroligt kär så det inte finns ord till det! :) Jag Älskar Honom Mest Av Allt<3
Jag vill leva resten av mitt liv med Niklas Persson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0