helgen är över..

och det är väl ganska trist tycker jag. men jag har iallafall hunnit umgåtts med min darling! :) blir inte så mycket på dagarna nu när jag jobbar 7-4. men det är livet så vi får ta igen det på helgen:)

veckan som kommer blir det att jobba och kanske åka till Vikarbyn på tisdagen och på onsdagen blir det att gå på hockey med Niklas, Stefan och Annelie :) blir nog skoj. kommer va helt slut dan efter men det är väl sånt man får ta!

idag vet jag inte vad som händer, Niklas kanske kommer hit en sväng och gör mig sällskap, det beror på om han har tid. vi får väl se.

nej nu ska jag kika vad det är på tv :)

puss<3

A man without a woman is like a head without a brain. :)

Kommentarer
Postat av: josephine

de vore ju kul att ses nån dag!

2010-09-12 @ 23:20:19
URL: http://josephineehrling.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du SKA åka till Vikarbyn heter det ;)

2010-09-13 @ 10:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0