I wish

snart blir jag gaalen!

imorgon så ska jag och Jimmy dra till bojsen och jobba lite :) ska bli kul med lite nytt jobb och nya människor! men jag hade skitkul med Muppa oxå :) så jävla skön gubbe alltså :P hade kommentarer på allt! och då menar jag allt. inte en dag utan att man skrattade så man grät :P får nog jobba med honom mer under mina 4 veckor som är kvar och det blir bra :)

snart måste jag göra något åt mitt hår oxå.. hon ska få göra vad hon vill med det, okej inte vad hon vill men nästan! vill kunna göra något med det men som det är nu så går det inte så speciellt bra.. trött på det heter det! men det ska det snart bli ändring på!

snart är det Idol oxå. får ju inte missa det, det är ju nu i början som det är kul! :)
nej nu ska jag sluta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0