torsdag

och jag är fortfarande inte frisk! blir galen på det här snart! men imorgon ska jag iaf åka till blge och hämta mina målerikläder för på måndag ska jag ut på praktik med Jimmy :) kommer nog bli great!

men nu till det jag skulle skriva, får lov att avreagera mig här om ni ursäktar! men jag blir så jävla irriterad och förbannad på folk som bara tror att man kan sticka iväg och allt kommer lösa sig! är man så jävla feg att man inte kan stanna när det skiter sig? fy fan! jag fattar det bara inte! jag hoppas att du är nöjd iallafall.

men jag tycker synd om honom för du var allt för honom. men somsagt jag hoppas att du är nöjd.


Kommentarer
Postat av: josephine

ojojoj, vad handlar det här om om jag får fråga?

2010-09-03 @ 14:37:09
URL: http://josephineehrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0