2 dagar

idag va det inte ens värt att åka till skolan egentligen. Slutade kvart över 8 yippie! åkte sedan och hämtade bilen som blev lagad igårkväll :) mycket som belv fixat som inte skulle göras men det är väl alltid bra! Fick med lite delar och billigt blev det :) nu ska den bara besiktas, och det vet jag inte om jag törs göra :P haha det visar sig:P

imorgon ska jag och malin bada på idrotten! ska fösöka simma hela tiden för att få lite träning :O kan behövas!

och på fredag ska jag till leksand för en liten change =)
sen på kvällen ska jag hämta min käraste man som äntligen kommer hem och tar hand om mig ;) can't wait
I got a surprise for you baby ;)

nu ska jag egentligen gå upp och spackla så jag blir klar med det där jävla projektarbetet nån gång! om jag känner mig själv just nu så blir det lite panik snart :S 

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0