27/2

ja då har niklas åkt igen nu då men det dröjer inte länge förens han är hemma igen :)
det går mycket bättre nu att säga hejdå och allt det där än vad det gjorde i början.
nu vet jag hur det är och jag har vant mig nu.
visst är det väl lite tungt att han ska åka iväg och vara borta i veckor men man får ju ta det för vad det är.
jag får ju träffa honom iallafall :)

nu har jag sportlov och det ska bli så skönt förstår ni :)
ska ta tag i projektarbetet och göra så mycket som möjligt så jag blir klar någongång :)
sen på lördag ska jag ut med några i min klass och det ser jag verkligen fram emot :)
då ska vi röja!! =)

nej nu ska jag gå kika på tv.

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0