onsdag

är hemma och är sjuk nu igen. blir nog aldrig frisk känns det som nu. blir nog troligtvis hemma imorgon oxå.
men på fredag är jag ju ledig och då kommer min älskade syster hem och hälsar på:) ska med henne till stallet sen för hon ska rida för första gången på 12 år :) måste ses! sen kanske jag ska rida med henne nästa fredag :) vi får allt se! vore skitkul =)

ska snart hoppa in i duschen, eller undra om jag ska bada istället? vore underbart med ett skönt varmt bad och bara låta tankarna flyga iväg.
finns ganska mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu.

på lördag får jag äntligen prata med dig igen. jag saknar din röst och jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0