provhyttar

idag när jag var på lager 70 i blge så skulle jag prova jeans för jag äger knappt några men jag vill ha ett par snygga och ett par som sitter perfekt.
men idag kom jag på varför jag inte vill köpa jeans överhuvudtaget.
när man står i en provhytt så ser man ALLA skavanker här och där och då vill man inte stå i dom där provhyttarna för jag själv börjar må skitdåligt för att jag ser hur det verkligen är.
Så nu ska jag försöka göra något åt det, när jag blir frisk så ska jag börja gå ut och gå, kanske springa, gå på gympa och göra allt för att jag ska må bättre och för att jag ska tycka att min kropp ser någorlunda okej ut.
inte för att jag är speciellt stor men jag tycker att det känns som det just i det ögonblicket när man står där i skenet.

puss

Kommentarer
Postat av: Milla

Varför inte bara skaffa bronsfärgade speglar och dämpad belysning i provhytterna. Affärerna skulle få mycket mera sålt!!

Sist jag skulle prova byxor trängdes jag med en ganska bekant heffaklump i provhytten...

jag köpte ett par vantar till slut.

Kram

2011-02-26 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0