fredag

ja nu är sportlovet typ slut och det suger ju men det va ju skönt så länge det varade ;)
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir kanske en myskväll hemma med mami och papi, det visar sig.

igår var jag josephine och joline och åkte pulka vid dagisbacken, va längesen det var man åkte pulka
men då fick jag vara ett barn på nytt igen :) gud va kul det var! sen åkte vi hem till Josephine och spelade kort och såg på tv, sen gick jag hem.

imorgon blir det PAARTY med den bästa klassen!! eller några av dom iaf :)
förkrök hemma hos Madde och sen bär det av ut någonstans!
klackarna i taket!

och jag har fixat apu-plats nu och det känns riktigt skönt
så vi får väl se om jag får vara där efter stundenten och göra min lärlingstid :)

det är svårt att veta nu om jag ska göra den där eller om jag vill bo med niklas någonstans och kanske göra den där. det finns ju alternativ men det känns ju ändå bra om jag har en säker plats.
åh va svårt det är..

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0